Komentarze

  • Avatar
    sroka 12 miesięcy temu

    Gdzieś widziałem filmik, jak montują takiego jeepa w pięć minut. Nie powiem, zainteresowal mnie temat tych jeepów, cholernie pomysłowe gówno do użycia w ekstremalnych warunkach. I do tego podejrzewam tanie w produkcji, warte niewiele więcej niż jego waga na skulie złomu.

    1
    • Avatar
      Songokan24 12 miesięcy temu

      Po zakończeniu wojny, producent tego co dzisiaj nazywamy Jeepem, miał rozwinięte moce produkcyjne i brak zbytu (bo armia już nie potrzebowała nowego sprzętu), więc kombinował jak mógł żeby wyjść na swoje. Pomysłowość jest cudowną cechą

      1
    • Avatar
      12v71 12 miesięcy temu

      W Polsce każda terenówka do dżip.
      A to jak udany był Willys niech świadczy to że suzuki samuraj był bezczelną zrzynka koncepcji produkowana do XXI w.

      Bonusową ciekawostka jest to, że Willisa produkował też ford jako GPW i doprowadza to do wkurwu amerykańskich fanów, bo to właśnie on szedł do zsrr jako land lease i oni mają minimalna ilość zachowanych egzemplarzy

      2
    • Avatar
      Songokan24 12 miesięcy temu

      tak, sam mówie dżip a nie terenówka, bo jest szybciej i nie kojarzy się z renówką (brrrr francuz).
      A o ciekawostce z Fordem nie wiedziałem

      1
    • Avatar
      12v71 12 miesięcy temu

      W osobówkach jestem chowany na silnikach XUD, bo takie francuzy były tańsze niż niemcy i dopóki auta były bez elektrycznych udziwnień, to przejeżdżały bez problemu jakiś miliontrylionów kilometrów

      3
  • Avatar
    sroka 12 miesięcy temu

    Przyjdzie paczuszka z łyżką, weźmiesz paru ogarniętych chłopaków i w pół godziny masz kurwa koparke z jeepa. Ja pierdole

    1
  • Avatar
    sroka 12 miesięcy temu

    Właśnie sprawdziłem, na OtoMoto jeep z 1959 łazi se na luzaku na 35 kafli. Jakby poszukać to pewnie i taniej można ogarnąć. Kurde, teraz będę czytał o jeepach

    1