Komentarze

  • Avatar
    Frankie 1 lat temu

    zalewanie naftą robi robotę, kiedy masz jakieś nagary na tłoku i zapieczone pierścienie. dobrze wykonane zmniejsza pobór oleju i przywraca kompresję, chociaż w przypadku kaszlaka słyszałem legendy o tym, co wychodziło z fabryki ;) tylko nie zapomnij odessać resztek przed odpaleniem

    1
    • Avatar
      Songokan24 1 lat temu

      spokojnie, do czasu odpalenia to to zdąży ścieknąć :D
      Wcześniej jak w piątek to nie nastąpi. Zobaczymy co sie okaże z rozrusznikiem i ile z tym bedzie zabawy

      1
  • Avatar
    pht 1 lat temu

    patemt na podnoszenie, ja robiłemz carisma tak ze dwa lewary na tył po jednym na strone i podnosisz po troche kazdy albo na dwie osoby, ciezar idzie na przód i masz podniesiony tył. podkładasz kopytka opuszczasz lewary i stoi. warto mimo wszystko zablokować koła zawsze coby sie nie działo nawet jak reczny stan igła

    1
    • Avatar
      pht 1 lat temu

      znaczy ja podnosiłem przód, ale rozumiesz o co chodzi, jak dobrze podniosłem mogłem cały wlazic nawet olej samemu zmienic ale co potem z tym gównem zrobić :(

      1
    • Avatar
      Songokan24 1 lat temu

      właśnie jestem teraz na etapie szukania miejsca gdzie wypierdo.. to znzaczy gdzie zutylizuje olej. Kumpel mi nawet polecił jedną metodę ale ma ona pewną zasadniczą wadę a mianowicie trzeba za to zapłacić :(

      0
    • Avatar
      Frankie 1 lat temu

      jeśli chcesz ekonomicznie, dolewaj po pół litra na bak ropy do gulfa. jeśli wolisz, bardziej zwyczajnie, pszok powinien przyjąć bez opłaty, tylko są limity ilościowe na rok. z tego ogryzka żadnego limitu nie przekroczysz :)

      0