12v71
Zależy o jaki okres produkcji pytasz. Do euro3 włącznie, 2mln to była norma, 3 mln to było naprawdę dużo, ale na przkład scanie v8, albo merce NG/SK potrafiły tyle zrobić bez remontu "dołu" silnika. Teraz 1 mln nadal nie robi wrażenia, ale cała ekologia może doprowadzić do kurwicy, więc ci których stać wymieniają ciagnik przy 800k km max, bo wiesz "to dla dobra planety"
Do dupy z taką sztuką XD
Dlaczego linki , youtuba nie działajo?
Jestem prostym człowiekiem.
Widzę antysemityzm, daje plusa
Jesz obiad z zimnym papieżem w upał?
Zazdro
Ej, a jak ruchasz ten schładzacz, to odczucia można porównać do oralnych, waginalnych, czy analnych?
Kolory flagi ukrow i szwedów są takie same
Narazie to jeszcze w miarę świeży sprzęt, beka się zacznenie jak dojadą do pierwszego miliona.
Nawet afryka zaczyna pomału brać stare euro5 i wypierdala całą ekologię, pomimo tego że nowy, chiński sprzęt kosztuje porównywalne pieniądze
Ale za to nikt nie nazwie ich rasistami
Naprawdę?
Yyyy elektrodową
Yyyyyyy tak
Sam lepiłeś, czy to ungabungaman?
Ło ty kurwa w ząbek czesny
To chyba w końcu przeczytam
Mmmm scat XD
Kolega widzę koneser

No i musisz też zrozumiec realnia branży. Normalny kierowca dalekobieżny, który anie się specjalnie nie stara, anie nie opierdala robi 8-12k km miesięcznie, co daje 100k km roczni.
No ale są podwójne obsady, czy dwóch kierowców w jednym aucie. Wtedy, jeśli spedycja ogarnia robotę robisz na luzie OK 20k km MIESIECZNIE